Jag och Becca

Igår var jag barnvakt heeela dan och kvällen åt lilla Becca! Mamman och pappan åkte till Stockholm och kom tillbaka med en(!!!) varsin shoppingpåse framåt 22 på kvällen.
Jisses, måste ju lära dem att shoppa ordentligt...

Becca och jag hade en mysig dag med promenad och lek och gos. Och bröstmjölksersättning. 
Själv smaskade jag jordgubbar! 









En helt utslagen Becca somnade strax efter 20 igår med snyggaste snuttefilten på huvudet.
Själv behövde jag ingen snuttefilt för att kunna somna.
Det räckte att lägga ner huvudet på kudden efter en dag med Becca, 4 månader.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0