Svettiga skor

Jahapp, idag var det dags igen! Efter jobbet bar jag och flisa iväg till gymmet för att svettas lite. Om ni har läst tidigare inlägg så var det flisan som myntade uttrycket "schwettenflecken" som fortfarande är världens äckligaste ord, haha!

Det blev uppvärmning på walkbandet 20 min, sen bröst och axlar. 
-TACK du jättesnälla kille som hjälpte oss rookiesar med tekniken=)!!! Vi avslutade med att svettas riktigt på en varsin Crosstrainer i 20 min. Fan va lätt det går med MP3n i öronen! Jag har fortfarande jordens träningsvärk sen Pumppasset i fredags så det blev mest kondition idag... 

Påminn mig att jag aldrig mer ska göra utfall med skivstång på axlarna...




Kan nån tipsa var fan man ska göra av skorna när man tränat?

De är svettiga men luktfria (som tur är)!




Kommentarer
JH

Bra jobbat!

2010-01-18 @ 19:39:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0