Pilatesbollträning

                                               Idag har jag varit på Pilatesbollträning på ACTIVE. 

                                                                       Det var så jäkla kul!

Jobbigt som tusan och jag var helt slut när jag gick därifrån! Träningen varade bara 30 minuter effektiv tid så jag värmde upp på bandet med powerwalk och sedan avslutade jag med Crosstrainern i 10 minuter, men jag hade kunnat trampa på mycket längre om det inte var för att jag skulle hinna duscha och äta innan jobbet...
                              
                                   Det här kommer att bli ett stående pass för mig, det är iallafall säkert.

                                                           

                                          Jag hittade den här sidan där en del av dagens övningar fanns med...
                                                                 
www.muscles.se/traning-med-pilates-boll/


Idag har jag ätit och tränat så här:
Frukost: 2 wasa sport, mjukost, skinka, sallad, ett löskokt ägg
Träning: Powerwalk 20 min, pilatesbollträning 30 min, Crosstrainer 10 min.
Mellanmål: Gainomax Jordgubb (mmmmmmmmm!!!)
Lunch: Texmex soppa (tomat, köttfärs, majs, lök och mexkryddor)
Mellanmål: Nutrilette choklad (tetra)
Middag: Kycklingsallad med pasta och caesardressing
Mellanmål: Banan, grape och apelsin


Kommentarer
emelie

jag är inte så jätteförtjust vaniljfil, men jag kanske ändrar mig (:

2010-01-28 @ 18:52:19
URL: http://matomspunnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0