(Fönster)shoppat på nätet

... skulle man kunna säga att jag gjort.
Jag har nämligen shoppat nya gardiner till vardagsrummet.
Vita flortunna till fönstren och duvblå mönstrade som jag ska lägga lite snyggt i soffan för att få lite färg. Det kommer att bli så snyggt och jag längtar tills snön försvinner så jag kan sätta upp dem! Jag köpte lite extra av det duvblåa tyget som jag funderar på att klä in några lamphattar med.
Eller så blir det kuddar.
Vi får se.


http://www.ellos.se har riktigt snygga tyger! Jag skulle gärna ta en sykurs för det finns väldigt
mycket snyggt man kan göra. Jag har ju faktiskt en ny symaskin som jag använt en gång...

Kanske ska ta och damma av den?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0