Fel platta = Bränd plast = Luktar illa

Jag vill bara påpeka att OM man ska koka ägg,
kan det vara bra att sätta på rätt platta...



Nu stink-stink-stinker det bränd plast här hemma och det är korsdrag och iskallt (-7 grader ute...)
Tur att jag inte eldade upp lägenheten och att ägget blev perfekt löskokt (senare på en annan platta)

Jag har ett i guld också som jag inte ska ha i närheten av spisen...
Nina mitt hjärta, om du är in på Indiska kanske du kan kolla efter ett nytt till mig, fast i guld?



Kommentarer
nette

Visst gör den! :)

fin blogg du har btw :)

kram

2010-01-24 @ 12:48:48
URL: http://nettehansson.blogg.se/
NIna

Jag kollar jag gumman



XOXO

2010-01-24 @ 13:03:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0