Att snarka på tåget...

...är något som kan hända alla.
Så, då har jag sagt det.

I eftermiddag när jag satt på X2000 från Stockholm så satt jag på en sån där 4-plats där man har ett bord mellan sig och de mittemot. Jag satt och läste Nikki Sixx bok "The heroin diaries" och kände hur tågets ljud sakta vaggade mig in i sömnens värld.
Jag la ner boken och drog min stora parkas över mig som ett stort täcke och huvan fungerade som mörkläggning för ansiktet.
Zzzzzzzzz...

Plötsligt så vaknar jag av ett ljud, jag vet inte om det var jag eller om det var någon eller något annat.
Men det kan ha varit jag.
Sååå, det kan vara så att jag satt i pinsamt läge. Men vad ska man göra då? Fråga de helt okända männen runt bordet "ursäkta mig, snarkade jag?"
Jag valde att sträcka på mig som en katt och släppa ut ett sånt där njutningsfullt efter-jag-vaknat-ljud.
Va fan, jag sov skönt!
Drömde att jag var på shoppingstråk i Hollywood med Sixx och Tommy Lee, haha,
 mina grannar i kupén får väl vara glada att jag inte drömde något annat...


Tommy Lee



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0