Snart vankas jul...

... så jag kör en Detoxkur!

Jag siktar på en vecka med Ortis Detoxdryck från Hälsokost. 
"Idiot" tänker du, "må så vara" tänker jag. Men det kan knappast göra någon skada.
 
Vera sa att man pissar en jäkla massa så nån effekt har det ju. Jag går all in! Och nej nej nej för fan, jag ska inte bara dricka Detox så jag får anorexia/bulimia (been there, done that) utan jag ska äta mat, dricka soppa och äta frukt preciiis som vanligt. Dock ska jag vara mer skötsam och festandet tänker jag hålla mig ifrån några helger till! Hade varit riktigt skötsam i 7-8 helger ja! Men så blev det julskiva med jobbet i lördags och en massa skratt och mat och dryck gjorde ju sitt=)

Detoxdrycken innehåller hallon, kronärtskocka, blåtång, nässlor och en massa annat tok. Dock inga konserveringsmedel eller onaturligt socker och det gillas!
Dyrt var det också så jag måste ju hälla i mig det...
 Men bäst av allt: det var gott, det smakade hallon and thats my favorite.




A
nnars så håller jag på att fryser ihjäl. Fan va kallt det är hela tiden, överallt!
Ge mä värme!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0