Cambridgetips


Kejmandet går fortfarande bra, och vattenpimplandet ska vi inte ens prata om! Igår drog jag i mig 5 liter vatten. 5 liter!!!
Helt sjukt mycket vatten, och ännu konstigare är ju hur man kan vakna och vara törstig dagen efter en look-alike-elephant-day.

Igår drog jag en riktigt smaskig lunch, bestående av en Cappuchinoshake med ett par matskedar varmt kaffe i. För att lyckas med att göra en riktigt god shake ska man inte skaka ihop vattnet och pulvret i shakern, utan man ska använda stavmixern. Med stavmixern får man en fluffigare och lenare konsistens på shaken och det blir verkligen helt otroligt gott!



www.cambridgekuren.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0