Mat- och träningslogg Tisdag

Frukost: Rågmacka med leverpastej och grönsaker, latte.
Lunch: Linssoppa och spenat&fetaostbröd gjort på dinkel.
Mellanmål: "Energiboll" och banan, latte.
Träning: Pumppass 60 min.
Middag: Nötgryta med kantareller och kokt potatis.
Kvällsmål: Äpple.


                                                
                                                              Här köpte jag lunchen idag:
                                                                  www.nakedjuicebar.se


                                                                


Linssoppan var supergod!
Den lilla energibollen bestod av havre, pumpafrön, aprikos och kakao och kom också från samma ställe. Tyvärr var den inte så god som den såg ut, men imorgon ska jag prova en annan... Kanske en liten proteinboll?

Pumppasset var grymt bra, som vanligt när Andreas är instruktör. Pepp pepp!!!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0