Confession Tisdag

Frukost: Banan
Lunch: Thaibuffé: Kyckling i limekokos med ris och 4 friterade räkor med stekta äggnudlar.
Mellanmål: 1 dl pistaschnötter
Träning: Muskelpass 60 min
Middag: Kantarellsoppa och wasa sport med skinka och paprika
Kvällsmål: Äpple

Grymt bra muskelpass, fast jag gillar ju Pump bättre:/

Jag käkade världens gottigaste Thaibuffé nere vid ån på Mai Thai. Jag hade lätt kunnat äta fyrtioelva friterade räkor men det blev bara fyra. Det är ju sååå jäkla gött!

Det blev dåligt med vätska idag igen, typ en liter bara. Jag vet inte hur jag ska få tillbaka rutinen att dricka vatten?









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0