Confession Onsdag

Frukost: Fazer rågkuse, mjukost, skinka. Latte och lätt yoggi.
Lunch: Tomatsoppa och Tomat- & mozzarelladinkelsnurra från Naked Juice Bar.
Mellanmål: Proteindrink
Middag: Fransk fiskgratäng på lax med kokt potatis och småtomater.
Kvällsmål: 1 dl pistachnötter och ett äpple.


Mellan lunch och middag gick det 7 timmar, och det är verkligen inte bra.
Lillesyster fyllde år och det bjöds på bakverk som man bara kunde drömma om. Och envis som jag är, så lät jag bli dem och drack ett glas vatten istället, vilket jag totalt missat idag IGEN!
Fan va sopig jag är...
Imorgon SKA jag dricka det där satans vattnet! 2 liter, minst!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0