Ny Ramlösa, mmm!

Dagen började med att jag vaknade ur en mardröm, men jag trodde att det jag drömt var sant typ en minut innan jag insåg att det inte var sant... 
Drömmen? 
I korta drag så var jag till en oseriös frisör utan utbildning som färgade mitt hår vitt och lade i tjocka orangea och blåa och rosa slingor. Helt EMO. Inget emot EMO, absolut inte, men det är definitivt inte min stil



                                  

Igår när jag åkte hem från Gävle sprang jag in på Pressbyrån och köpte en hutlöst dyr Ramlösa, 19:- för en halvliter, men jag var riktigt törstig så jag hade inget val... Iallafall så har Ramlösa släppt en ny smak "Blodgrape & apelsin". Den är riktigt god! Inte lika som min favorit "Granatäpple" förstås...


Idag:
Frukost: 2 wasa sport, mjukost, skinka, havregrynsgröt med banan.
Träning: 15 min walk, 30 min Bollpass, 15 min walk + styrka rygg och mage.
Lunch: Kycklingsallad med pasta och kidneybönor, fetdressing.
Mellanmål: Rökt skinka, banan.
Middag: Lasagne och banan.
Mellanmål: Banan.



I övrigt så har jag dragits med en huvudvärk de luxe nu i flera dagar och det börjar gå mig riktigt på nerverna nu... I fredags låg jag däckad men i måndags kändes det rätt ok så då gick jag och tränade efter jobbet och lika igår. Idag gick det bra tills jag tränat klart, då började det trycka i huvudet sen har det bara eskalerat under kvällen... Vad är det som händer?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0