Läkerol tävling!

Jag brukar inte tävla en massa men den här tävlingen kunde jag inte motstå... 
Jag älskar Läkerols "Raspberry Licorice"tuggummi!




Gör din mix av Läkerol tuggummi och vinn 100 000 kr!

Tävla genom att skapa den perfekta mixen av tuggummi!
Välj mellan 30 olika smaker och färger, ge den ett namn och berätta vad du tänker göra för vinstsumman om just din mix vinner. Öka dina vinstchanser genom att samla röster!

Publicera och länka ditt tävlingsbidrag på din blogg, Faceboook eller Twitter och låt dina vänner rösta.
Vinnaren av förstapriset får 100 000 kronor och kommer att få se sin tuggummismak i butik 2010.


Mitt tävlingsbidrag heter Carib och består av ananas, lakrits och passionsfrukt,
fräscht tycker jag!

 Klicka på länken så ser du min design och var med och tävla du också!

www.hundratusen.nu/mix/88rr



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0