Du är fortfarande placerad i kö...

... vi besvarar ditt samtal så snart vi kan.
Säger en kvinnlig röst på SJ´s kuntjänst typ en gång i minuten.
Jag har suttit i telefonkö 29 minuter nu...

När de ställer in tåget man är inbokad på så borde de väl rimligtvis, ringa upp och kolla av vilka andra avgångar man kan tänkas ta? De har min mail, mobilnummer, skostorlek och fan allt!
Jag är INTE grinig för att det är snökaos på spåren. SJ bestämmer inte över vädret.
Däremot så tycker jag att deras service lämnar en hel del att önska då man själv måste kolla upp om och vad och när de bokningar man har, gäller eller inte. De har ju uppgifterna,
så fixat! 


Nu har 45 minuter gått och repertoaren har utvecklats till "din plats i kön är 35". Dä tar sä!
53 min, plats nr 15...
61 min, min tur, och de har skrivit fel på hemsidan så tåget jag ska med på torsdag, går som vanligt.

                                                                   Nämen kul...

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0