Bandy och snökaos på G

Broberg förlorade mot Bajen nu ikväll, men va fan gör det?
Vi var ju klara för slutspel ändå!

Matchen idag kändes mest som snöskottning. Det var knappt man såg bollen och jag vette tusan hur spelarna hade det men det måste ha varit riktigt jobbigt då de hade blåssnö rätt i ansiktet hela tiden. Långa bollar spelades mest hela tiden och det var verkligen ingen snygg bandy ikväll, men det var helt och hållet vädrets fel. Nu är iallafall matchen spelad och nu är det slutspelsmatcher som gäller!!! Sååå jäkla roligt!

Direkt efter matchen så lottades det och då fick de 4 bäst placerade lagen välja vilka de
skulle möta och Broberg kommer att möta Bollnäs på bortais.


Jag i slutspelsmunderingen:



Tidigare idag när jag plumsade hem från gymmet så försvann fötterna under all snö... Jag hade mina typ Uggs på mig och det är skaften som man ser längst ner... Och det ska inte sluta snöa förrän på söndag, hua!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0