Abstinens & Gefle

Ujujuj vilken abstinens jag har nu!
Har varit utan dator sedan i fredags (utom en snabbis på söndagkväll) och jag känner ett stort bloggbehov! Min Sundsvallshelg ska jag blogga om senare, men nu är jag så trött att det måste bli bedtime.

Inatt har jag sovit hos min Nina i Gävle. Hon sov dock i Söderhamn i sitt andra boende, så jag var all alone på Andra Tvärgatan i Gävle. Det var konstigt att vara där utan Nina men jag myste ner mig i min soffa som hon tar hand om nu ett tag, med en laxmacka till Försvunnen på tv4...

Nu är det kväller, hemma i min lya på Norralagatan, i min säng med min härliga kudde.
Så nattnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0