Mer bilder...

Så här såg det ut från början... 
Kolla in bården i vardagsrummet, hua! Jag hatar bårder, det är sååå 90´s ;) hahaha!
I matrummet bakom sitter en underbar tapet som jag hade som fondvägg i sovrummet i min gamla lya. Den måste ju bort för det skulle kännas väldigt konstigt att äta mat i "sovrummet"...

Vardagsrummet med matrummet i bakgrunden före Projekt Makeover...



Så här ser det ut när det är halvfärdigt...
Mönstret från den gråa tapeten i matrummet gav en jättefin struktur åt det vita.

Vitt i matrummet och det blev struktur från tapeten under=) Jättefiiint!  Spackling på G i mysrummet.

Mer bilder kommer...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0