Cambridgeveckan som gått

Vecka 2 är avklarad och det har gått bra. Fick ju köra halvfart tis-tors eftersom jag var borta och höll utbildning så lite tugg har det blivit även om mängden motsvarade ett normalstort äpple, dock bestående av proteiner. Min nya favvoshake är Cappuchino, mmm va god den är! Idag kryddade jag en vaniljshake med kanel, yummie! Är dock sugen på salt nu, jag skulle gärna vilja vrida i mig en påse popcorn men det får vänta... Vattenkonsumtionen går jättebra, innan kvällen är slut har jag nog dragit i mig 3,5 liter! Imorgon är det jobb så då får jag hoppas att jag hinner med H2O-intaget, det brukar ju inte bli så. Sedan är det dags för möte med konsulenten och shopping av shakes för veckan. Jag har gjort en matlista så jag vet vad jag ska handla. Mat = Shakes. Hoppas hoppas hoppas att miintchokladen inte tagit slut den här gången också för då vet jag inte vad jag gör!



Här kommer min toplista:
1) Mintchoklad
2) Vanilj         
3) Cappuchino
4) Banan        
5) Kakao        
6) Kycklingsoppa
7) Grönsakssoppa
8) Svampsoppa
9) Jordgubb     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0