Confession Tisdag

Frukost: Grov ostmacka a´la SJ, latte
Lunch: Ugnskokt lax, dillslungad potatis och spenat a la Aquavit Grill&Raw Bar
Middag: Kycklingsallad med pasta och peccorino a´la 7Eleven
Kvällsmål: wasa sport, räkor och riskakor

Ett helt glas bubbelvatten blev det idag. Jisses, världsrekord.

Jag har jordens vattenblåsor under hälarna efter allt hoppande på konserten i söndags. Det brände och gjorde ont igår när jag tränade men jag bet ihop. Idag var det inte riktigt lika lätt... Tur att jag bestämt att inte träna idag så fossingarna får vila. Imorgon äre på´t igen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0