Malaysiapics

En intensiv vecka i Malaysia med både jobb och nöje är nu slut och jag har landat på soffan hemma.

Jetlagen gör sig rejält påmind för klockan är strax före 17 och jag är sååå trött! Jag ligger 6 timmar före i kropp och tanke. Det kommer bli spännande att se hur det går imorgon på jobbet vid den här tiden:p

40 grader varmt och ordentligt hög luftfuktighet... Tur att de är grymma på AC, även om jag som är en riktig fryslort, tyckte det var skönt att komma ut i värmen lite då och då.

Lägger upp lite bilder, mest privata, här:



































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0