Vasaloppet...

... gör mig så ooooerhört stressad!
 
Jag hatar Vasaloppet, hatar stresskänslan som jag upplever och som förstärks av att jag TROR att åkarna också känner sig stressade. Ser hur de vänder sig om och tittar, "vem är bakom, hur lång före är jag?" De ligger så tätt bakom så man ser hur skidorna nästan åker på varandra och mitt blod rusar.
 
Jag skiter fullständigt i vem som vinner och vilket land denne kommer ifrån,
jag har fullt upp med att känna mig stressad.

Men ändå är jag nyfiken och måste kolla...
Tur att det går att zappa bort när hjärtat håller på att hoppa ur kroppen. Det önskar nog åkarna också att de kunde när pulsen skenar och mjölksyran börjar sätta in.

Grattis Jörgen Brink, 4.02.59

Nu ska jag fixa en omelett innan jag går till ACTIVE och tar min dagsmotion; Aerobics.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0