Matlogg Tisdag

Är borta på utbildning tis-tors så då blir det lite annorlunda käk.
Man kan liksom inte välja själv utan får äta det som serveras... På gott och ont.
Mest ont just nu.

Idag:
Frukost: Rökt skinka och en halv Fitnessbaguette, latte
Mellanmål: Banan
Lunch: Paella, tomat och gurka
Mellanmål: Äpple
Middag: Wienerschnitzel med kapris, ansjovis och citron med stekt kulpotatis. Tomat och gurka
Kvällsmål: En tugga Naturdiet Bar

Naturdiet Bar med "caramel"-smak. Smakar snarare kamel...
Don´t try this at home!


Fan, jag är så hungrig efter den här dagens skräpmat!
Men jag kan inte sätta i mig den där äckliga baren alltså...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0