Matlogg Onsdag + Torsdag

Igår kväll var jag alldeles för trött för att fylla i min matlogg så jag gör det nu istället:

Onsdag:
Frukost: 2 löskokta ägg, kaviar, 2 wasa sport, kalkon, grönsaker, apelsinjuice
Lunch: Älgfärsbiff med kokt potatis och rårörda lingon. Salladsbord, oliver och fetaost
Mellanmål: Banan + äpple
Middag: Hjortkött med quesadilla och champinjoner

Torsdag:
Frukost: 2 löskokta ägg, kaviar, 2 wasa sport, kalkon, grönsaker, apelsinjuice
Mellanmål: Banan och Wasa Sandwich
Lunch: Revbenspjäll (Urk), rostade grönsaker, potatis och sallad
Mellanmål: Kaffe och Naturdiet bar
Middag: 2 frökusar med skinka och sallad
Kvällsmål: Kvarg

Jag undrar vad de har för kaffe på x2000? Det är himla smarrigt!
Måste kolla upp det nästa gång jag åker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0