Matlogg Måndag

Jag tänkte träna idag efter jobbet, men kroppen är ond lite överallt på ställen jag inte kom ihåg att man kan ha så skönt ont på...               
                           Jag har en allover-träningsvärk
                           Magen, axlarna, rumpan, vaderna, låren, triceps! Allt! 

Fast jag älskar ju träningsvärk så det gör absolut ingenting.
Jag tar det här som en vilodag. Sen blir det olika pass tis-fre, tjohoo!
 
Today - Tadaaa!:
Frukost: 2 wasa sport, kalkon, latte
Lunch: Räksallad med en matsked skagenröra och ett ägg
Mellanmål: Banan och äpple
Middag: Grillad rostbiff, coleslow, körsbärstomater
Kvällsmål: Kvarg med björnbär och torkad banan

Jag har knappt druckit nå vatten alls idag... Kanske ½ liter, max...
Huvudvärksmonstret is coming to get me...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0