Mat- och träningslogg Tisdag

Jag har druckit för lite vatten idag igen...
Jag glömmer bort det hela tiden och jag är bara törstig när jag tränar, tydligen. Ska nog skaffa en sån där "beer-hat", en huvudbonad med sugrör som jag kan gå och smutta på hela dan. Fast jag ska förstås ha vatten i min:p

Min dag:
Frukost
: Lätt kvarg med björnbär, banan och makrill i tomatsås
Mellanmål: Banan, latte
Lunch: Kyckling i tomatsås med indiska kryddor, sallad och tortillabröd
Middag: Keso lök, källarrökt skinka, 2 wasa sport, körsbärstomater
Träning: 60 min Pumppass, 20 min walk
Kvällsmål: Banan, äpple och kvarg med ekologiska hallon och blåbär

Riktigt bra träningspass där redskapen bestod av en 5 kg´s vikt, en stång, dubbla gummiband och stepbräda. Jobbigt som fän och jag kommer nog ha grym träningsvärk på vissa ställen imorgon. Det brände som en majbrasa i ländmusklerna!


Kommentarer
Nina

Du äter för lite kolhydrater för all din styrketräning!

2010-03-10 @ 08:44:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0