Mat- och träningslogg Tisdag

Nu är jag borta på jobb igen och "hemmamat" är ett minne blott...
Jag försöker göra det bästa av situationen som vanligt. Tur att det finns träningsmöjligheter!

Frukost: Lätt kvarg med hallon och blåbär, banan och två latte (I like tåglatte, a lot!)
Mellanmål: Banan
Lunch: Libanesiskt på Kungshallen: Lammspett med ris, tomatsås och vitlökskräm...
Mellanmål: Banan och latte
Träning: Cardio cykel 30 min, styrke armar, bröst och mage, Cardio walk 20 min
Middag: Chickensallad från MAX utan dressing, men med krutonger, äpple

Varför heter den Chickensallad? Why swenglish?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0