Mat- och träningslogg Onsdag

Today:
Frukost:
2 wasa havre, kalkon och salami, sallad, vattenmelon, 2 äggvitor och latte (Hotellfrukost a la mig)
Lunch: Räksallad med bulgur, cola zero
Mellanmål: Banan och äpple
Träning: 30 min cardio walk, styrke axlar, triceps och mage
Middag: Grillad rostbiff, skinka, keso lök, tomat och paprika
Kvällsmål: Kvarg med torkade frukter

Ooooh, nya styrkemaskiner på ACTIVE, jäääääh!!! Jag hade velat gå loss på alla men man måste ju begränsa sig... De nya maskinerna är smidiga och känns mer ergonomiska än de förra. De gamla kändes mer rehab-sjukgymnastiksaktiga. Eller så var de bara gamla och klumpiga.

Det är helt otroligt vad träning gör skillnad i hela kroppen. Jag åt middag för en timme sen och är hungrig nu igen! Det blev dåligt med kolhydrater men jag har nyss kommit hem och har inte hunnit handla utan fick ta det som fanns i kylen. Nu är det kvargtime! Gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0