Mat- och träningslogg Måndag

Ääääntligen!
Nu är jag frisk och pigg som en tokflaxande kolibri!
Efter jobbet blev det träning på ACTIVE och det gick riktigt bra. Jag var orolig för kondisen eftersom jag varit sjuk och så men det var nemas problemas. Har ju grym musik på mp3´n så det blev ett effektivt pass.



Idag:
Frukost: 3 wasa sport, mjukost, skinka och latte
Lunch: Coleslow och kycklingfilé
Träning: 20 min cykel, 20 min walk, bröst, rygg & mage
Mellanmål: Banan
Middag: Pepparsoppa (tomat, kyckling, ris)
Kvällsmål: Kvarg, torkade bär och en mun äcklig smoothie:


Den var äcklig som fan, gick knappt att dricka...



Kommentarer
Nina

Skitäcklig, drack upp din som du glömt hos mig förut, smaka crap!

2010-03-02 @ 08:31:59
Maria

Jadu, den tar jag inte igen! Uäck!

2010-03-02 @ 19:36:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0