Mat- och träningslogg Måndag

Full rulle idag! Sov som en gnu så pappa fick skjutsa mig till tåget... Sen varsel och konflikthantering! För att inte tala om träningsvärken efter gårdagens lårmördarkalas... Har haft en lång rad adrenalinkickar hela dan idag så jag anmälde mig på ett spinningpass för att klämma ut det sista som eventuellt fanns kvar.

Frukost: wasa knäcke med färskost, latte
Mellanmål: wasa rundråg med laxost
Lunch: Räksallad med pasta och fetaost, lite yoghurtdressing
Mellanmål: Äpple, banan
Middag: Keso lök, rökt skinka, plommontomater
Träning: 30 min Core, 30 min Spinning
Kvällsmål: Gainomax


Oh my jisses, vilket Spinningpass!
Svetten rann!! Rann!!! Och jag är så lycklig!
Våga svettas på gymet!
Imorgon är jag glad om jag kan sitta ner på stolen...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0