Mat- och träningslogg Fredag

Frukost: Banan
Lunch: French hotdog
Mellanmål: Keso lök, rökt skinka
Träning: Cardiowalk intervall. 6,5-7 km/h med 5-7% lutning i 20 min. Styrke lår, rygg och axlar
Middag: Bulgur, köttfärssås med kidneybönor, chili, plommontomater
Kvällsgott: Läkerolisar och popcorn

MÄÄÄÄÄN vilken bra bäst cardio det blev med intervallerna och lutningen! Tidigare har jag kört med stegrande fart från 6, 5 till 7 och lagt på lutning på slutet. Men det här var mycket mer effektivt! 

Nu längtar jag till Millennium som går sent som fan på Kanal 1, för då ska jag äta popcorn så det står hääärliga till! Mmmmmmm gott!!!
 

                              



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0