Mat- och träningslogg Fredag

Friday:
Frulle: 3 wasa sport, skinka, paprika och proviva
Lunch: Keso lök och kycklingfilé, gurkstavar och körsbärstomater
Mellanmål: Swebar choklad/banan
Träning: 60 min pump, 20 min cardio walk
Middag: 10 bitar sushi (mmmmmmmmmmm) Lax & Avokado
Kvällsmål: Äppelpäppelbitar

Färgglad mat smakar sååå gott!!!
 

Idag blev det inget Funktionell pumppass som det brukas på fredagar för instruktör Anna var sjuk. Istället fick en ersättare hoppa in och det blev ett rent Pumppass. Jag gillar Funktionell bättre, det är mer variation på övningarna i det passet och Anna är så pepppepppepp!!! Men det var ju bara att köra på!



Kommentarer
b

Ska du säga med sushi... Mums! Älskar sushi. :D

2010-03-13 @ 15:49:24
URL: http://gaymasen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0