"Kidnappad" Isak gästbloggar!


Idag blev jag kidnappad av min moster Maria.
Fast egentligen är hon gammelmoster men eftersom hon tycker det låter så gammalt så säger vi moster=)

Hon tog ut mig på en långpromenad som vanligt, och det tyckte jag om!
Vi pratade om allt möjligt, som brrooo, gaogaogao, eeaooommm  gögöögöö och nnnoooon.




Vi stannade till hemma hos mosters pappa och där fanns en jätterolig liten och mjuk sak som kallades "katt". Jag hittade en kul grej som hette flugsmälla som jag skulle leka med och det ville katten också göra och det var jättekul! Han hoppade och sprang överallt och jag sprang efter, hahaha!



Efter det besöket så drog hon på mig overallen och vi begav oss ut igen.
Vi gick länge och jag somnade till en stund och plötsligt så var vi hos mosters farmor och farfar i Vågbro.
Och mosters syster Anna och katten var också där!
 '




Jag åt en banan ute i mosters knä, sen gick vi in och jag busade järnet med katten! Vilken kul kille! Han hette tydligen Maestro för de ropade på honom ibland när han hittade på bus.
Jag skötte mig riktigt bra ja=)
Fikade fil och Digestive, ost i massor och så fick jag smaka honung och det var riktigt gott! Bamses Dunderhonung sa moster att det var och det ville jag ju inte missa.
Fick sitta i barnstolen som moster satt i när hon var liten (hur hon haft en sån liten rumpa kan jag inte fatta) och hennes gamla haklapp letade farmorn fram i en garderob. 


Till slut var det dags att bege sig hemåt och jag blev lite ledsen då, men
det gick över rätt snabbt eftersom katten också skulle åka hem...

Hejdå katten! Du är min BFF!



Kommentarer
Banaana

Sluuutaaaaa!

2010-03-06 @ 21:49:51
Maria

Hahaha, no way=)

2010-03-06 @ 22:00:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0