Hemma

Nu är jag hemma igen efter ännu en tripp till STHLM.
Farmor hämtade mig på stationen och sen åkte vi och handlade för min kyl var riktigt tom på grejer...
Rostbiff, lax, skinka, keso, frukt, grönsaker och kvarg har nu flyttat in i kylskåpet och jag är redo för min lediga helg! Har också bokat in mig på pass på ACTIVE både fredag och söndag, och på lördag blir det ett straight muskel- och cardiopass.
Loooovely! 

Nu när jag är frisk så ska jag bjuda in mig själv till lilla familjen på Stamvägen också. Jag har köpt en sååå fin klänning till lilla Rebecca. Hon får dock vänta ett tag för den fanns bara från 4 mån men jag kunde inte låta bli...
En rosa finstickad Hello Kitty från HM:

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0