Aeiiiii!!!

Nu är jag nyduschad efter, inte ett, utan TVÅ träningspass på ACTIVE.
En timme Aerobics med en grym instruktör som heter Beatrice! Hon var sååå pepp och det smittade så in i bomben!
Svetten rann från ryggen, helt underbaaart!

Sen var det vila 30 min, då passade jag på att ta en banan och prata med en tjej som också skulle köra dubbelpass. 
Efter vilan var det en timme Cardiomoves med samma instruktör och det var också grymt bra. En massa olika stilar och stegkombinationer fast inte sammansatta block som aerobicsen. Det var lite för mycker hopp bara och det gillade inte mitt knä så i framtiden får jag gå på stället istället när de stegen kommer.

Nu firar jag med te och en smarrig Gainmax Raspberry, mmm!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0