Träning- och näring Söndag

Det finns säkert någon av mina hemliga läsare som funderar men inte ställer frågan "Varför i h-vete skriver hon vad hon äter?" Och det ska jag tala om, är för att jag tidigare var med i viktväktarna och då skrev man på deras sida samt räknade ut hur många points det var i det man åt, samt hur mycket man tränat. Nu vet jag ju hur man räknar ut pointsen men jag vill ändå skriva ner det så det är lättare att se hur mina vanor ser ut. Frukosten blir oftast densamma och jag har inga problem med att äta samma mat 3 dagar i rad men jag vill gärna "se" det.
So now you know!

Frukost: 3 wasa sport, skinka, mjukost, ett kokt ägg, te
Mellanmål: Proteindrink
Träning: 2x13 min Crosstrainer, styrke: rygg och axlar
Mellanmål: Banan
Middag: Nachotallrik
Kvällsmål: 2 rostade pågar med rostbiff

Jag har grym träningsvärk i låren sen Pumpen i fredags och igår drog jag på mig ett jätteskavsår på vänstra hälen:/ Så imorgon blir det ingen träning, utan istället en snabbis till Apoteket på lunchen för att köpa Compeedplåster.


Bananas are for monkeys... Men de är också billigare än Gainomax...



Kommentarer
Nina

skriva ner det i en dagbok? =) det brukar jag göra

Puss!

2010-01-25 @ 10:35:56
Maria

För mig blir det mer ordning såhär. Som att gå på möte och väga sig fast mat- och träningsbikt istället=)

2010-01-25 @ 19:51:25
URL: http://norralagatan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0