Pepp!

Tjohoo!
Nu har det lossnat!
Ikväll var jag iväg på gymmet, helt själv eftersom Flisan hade stängning på jobbet. Men MP3 var med och Pitbull och David Guetta gjorde 90 minuter till 90 riktigt effektiva minuter! Det blev en hel del kondition och armstyrka och lite lår/rumpa.

Det känns så himla skönt att vara på väg in i goda vanor. Det är första 2-3 veckorna som ska klaras av, sen kommer det att vara naturligt. Bra mat, motion och frukt är min stil.
Idag åt jag en 20 grammare 75% choklad med crisp (ekologisk) men annars har godsaker i form av kakor, godis och liknande varit bannlysta i över en vecka. Jag har inte känt något behov av dem och jag hoppas att de håller sig borta tills jag lärt mig kontrollera mig själv i närheten av dem:p Det gick ju bra idag så...



Kommentarer
Anonym

min duktiga fia =)

Jag var på friskis ja, höll på att avlida mitt i gruppen flåsande människor med armarna o bena åt alla håll. Jobbigt riktigt.

2010-01-12 @ 22:32:15
Nina

tycker namnet försvann ja vettu

2010-01-12 @ 22:33:09
Maria

Hehe, synd att inte de har samarbete så hade jag kunnat stanna kvar å träna med dig nån dag.

2010-01-13 @ 18:18:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0