Newly tränad

Japp, nytränad.

Försökte få bort träningsvärken som jag ådrog mig på ACTIVE i fredags när jag körde bröst och armar. Idag var det stjärtens tur att få sig en omgång på gymmet förutom bröst/arm. Jag känner redan att det börjar kännas...
Skönt!

Jag älskar träningsvärk för då känner man att man verkligen kämpat. Lisa och Maja kämpade också riktigt tappert, men när vi kom till stretchingen så bangade de.
I fredags började jag med cykling för att värma upp och det var fanimej det dummaste jag kunde gjort. Ni vet området mellan fram- och bakstjärten? AjAjAj vad ont det gör där! Cykling är inte min grej...
Idag startade jag med walk 15 minuter och avslutade med lika plus 6 minuter på Crosstrainern medan jag väntade på Maja och Lisa - man måste ju vara effektiv när man ändå är där;)

Lisa har iallafall yttrat det bästa ordet någonsin; "schwettenflecken" Ni vet när man suttit och kört på en maskin och sen reser sig upp. Det är schwettenflecken som blir kvar, hahaha!

http://www.active-sportsclub.se/

Himla fresht gym med bra maskiner. Lite låg volym på musiken bara. Nu ser jag fram emot att prova ett klasspass. Det var längesen jag körde bics eller pump.
Men det blir max 3 gympass per vecka.
Jag ska INTE bli manisk.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0