Närings-och träningintag

Så här ser dagens aktivitet på närings-och träningfronten ut;

"Frunch": 3 wasa sport, rökt skinka och aiolikräftstjärtar (det blev sen frunch på 
               jobbet...)
Mellanmål: Banan
Träning: Styrka + 40 min kondition
Mellanmål: Banan + apelsin
Middag: Bakad potatis, vitlöksfraiche och rostbiff. Sallad på rödlök, tomat och fetaost.
Söndagslyx: Mögelost och crostini

Idag var ingen bra matdag...
Missade en riktig lunch.
Det är svårt att få till goda rutiner med oregelbundna arbetstider. Men nu till veckan blir det ordning tack och lov. Dock ingen träning förrän tidigast torsdag och det känns ju sådär. Jag behöver vila lite men det känns som att det är en evighet till på torsdag...

Nu återgår jag till tv:n och den utomordentligt sopiga skådespelaren Jakob Eklund (Johan Falk). Synd att förstöra en bra film med en sån sopa...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0