Melrose Place

Det är så jäkla kul att de börjat sända Melrose Place igen! När det började gå på 90-talet satt jag som klistrad framför tvn och missade inte ett avsnitt! Alla intriger och snygga människor och häftiga kläder och coola miljöer.
Idag när jag kollade på introt så kunde jag knappt hålla mig för skratt för alla fula mönstrade blusar och trasiga jeans som skär in långt upp i arslet, haha! Snyggt? Inte idag...


Seriens snygging och wild-boy; "Jake".



Min absoluta favorit och seriens bitch: "Amanda".

"Amanda" eller Heather Locklear, var i flera år gift med en annan snygging IRL;
Mötley Crues trummis Tommy Lee...


Nu är det frukosttime:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0