Hotellgåvor

eller vad man ska kalla det, iallafall så skiljer det en hel mellan olika ställen. Jag gillar saker som luktar gott och älskar därför dessa små förpackningar med luktgrejer!

Jag gillar bodylotion och topz, det där med schampo och balsam är oftast crap som gör att håret mest liknar svinto... Men man kan ju alltid tvätta fötterna med dem om de stinker, haha!

Här är ett fint organiskt kit som låg i badrummet på Rönneberga som utöver ovanstående också innehåller: ett sykit, skokräm, manikyrset, duschgel, bomullspads, kam och den obligiatoriska duschmössan! Jag undrar om det finns nån som använder duschmössa??? 



Och ikväll är det bortamatch i bandyn, Sirius-Broberg. Men jag missart... Är ju i Stockholm och middagen är bokad till kl 19, samtidigt som matchen börjar... Så nära men ändå så långt borta.
Hoppas någon kan sms:a så fort det blir mål. Heja Guuuurt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0