Funktionell pump

Idag tog jag i så jag nästan sprack!

Jag började med 20 min powerwalk på bandet, sedan ett pass
Funktionell pump i 60 minuter.
På funktionell pump tränar man de inre musklerna genom att använda pilatesboll och skivstång. Biceps, triceps, axlar, rygg, mage och röv får sig en rejäl genomgång och det är jobbigt jobbigt jobbigt, men sååå jäääkla kul och effektivt! 
Jag avslutade med ytterligare 20 min powerwalk och sist 10 minuter på Crosstrainern

När jag tittade i spegeln var jag röd som en tomat men bara blank i pannan.
Jag måste ju ha nåt fel för hur mycket jag än tar i så kommer det knappt nå svett, däremot blir jag riktigt het. Vet inte om jag svettas inombords eller vad det är, men hade jag haft ett överhettningsskydd så skulle det ylat för lääänge sen.

Nu är det soffläge resten av kvällen!


En träningsflaska som jag fick på hotellgymmet i tisdags. Sånt uppskattas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0