Dumfredag

Det blev ingen träning idag:( Jag avbokade min plats på pumppasset för jag är inge pigg.
Blodtrycket är i höjd med vristerna, huvudet spränger och jag är yr och mår stundvis illa.
Hela dagen/kvällen har jag legat i soffan och sovit framför tv:n. FAN också! Pumppasset är ju så himla bra och roligt. Då blev det bara 2 träningsdagar den här veckan för jag jobbar lör-sön och gymmet är inte öppet som på vardagarna...

Middagen hämtades på Thairestaurangen på hörnet... Det har sin fördel att vara dålig.



Frukost: 2 wasa sport, mjukost, rostbiff, paprika
Lunch: 2 wasa sport, texmexsoppa
Mellanmål: Banan
Middag: Thaimat
Kvällsmål: Apelsin, en centerbit=)

Nu äre natta igen känner jag. Ska ju upp och jobba imorgon så jag hoppas jag har sovit bort värken tills dess!
Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0