Dagenefternyårsafton

Ååh vilken underbar kväll jag hade igår! 

(Nästan) alla var där: Mia, Björn, jag, Veronica, Mari, Linda, Nina, Magnus, Pär, Carro, Ted-Göte och 
Jonas (den sistnämde hade snöjour och var inte ett dugg bitter)...

Vi åt smakiga exotiska frukter; tamarillos, litchie, passionsfrukt, drakfrukt, sweetie, rambutan, carambole och ännu mer - och, i egenskap av matarbetare, fick jag agera uppslagsverk för allt utom jordgubbarna. Vidare så hade vi rostbiff, skinka, potatissallad och varma vitlöksbröd. Mmmmmmmm!!!
En hemgjord vaniljglass satte pricken över i!

Allt detta sköljdes ner med cider, vin, Jägermeister - of course, och cola (Mia).
Efter maten så spelades det biljard, surrades och bubblades (Magnus mage), och sedan var det dags för den stora kampen: Musikquizz a la DVD! På tolvslaget sköts det raketer för fulla muggar, vi hade kvällen till ära två Dynamit-Harrys på plats! Hur kul som helst och jag önskar att vi kunde ha nyårsafton varje vecka!

Ni ger så mycket energi mina underbara vänner!


Och i väntan på fler bilder så får den här bilden, tagen vid 4 imorse, på Magnus gestalta nyårsnatten...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0