Bakad potatis och heta kinder

Idag vid lunchtid slog det till.
En enorm hetta spred sig i mina kinder, som när man blir omåttligt generad ni vet. Fast jag var inte generad, det brann ändå. Efter att arbetskamraterna haft handpåläggning konstaterades det att ms. H var himla varm.
-Nej, jag är inte sjuk, blev mitt blixtsnabba svar.
Jag har inte tid med sånt.

Efter jobbet hade jag tänkt träna men kroppen kändes seg och varm så jag gick hem och slängde in en potatis i micron istället. 5 minuter på ena sidan och lika länge på den andra. Jäklar va gott och underskattat bakad potatis är! Lite vitlökssmör i så är det klart!

Nu ska jag ta en Ibumetin och en apelsin, den senare har ju sin bästa tid nu,
otroligt söta, saftiga och goda. Pepp på att jag är pigg imorgon!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0