Afropower=Check!

Jag gick hemifrån 08.45 imorse. Slutade på jobbet kl 18.15 och köpte en Gainomax (tänkte att en stackars apa skulle få behålla sin banan) och så gick jag till gymmet, nynnandes på De 7 dvärgarnas "hej-hå". Väl där så smackade jag på ett Compeedplåster på den onda hälen och skuttade (typ) upp på bandet och körde en prommis på 20 minuter. Sen blev det styrke: axlar, rygg och armar.

Vi har pratat lite, jag, Maja och Lisa om vi ska gå på ett Afropower-pass. Vi är sugna men vi jobbar lite olika så det har inte klaffat. Nu var jag där och det började dra ihop sig till Afrot... så jag tänkte att "äh, va fan, jag kör!" och så frågade jag om det fanns plats och det gjorde det! Så nu har jag varit på mitt första Afro och det var riktigt kul. Jag är inte överväldigad och lyrisk, för som gammal aerobictjej så är det svårt att slappna av och göra "runda" rörelser som inte ska se snygga ut...
                                                                   För Afro är verkligen inte snyggt. 

                                                                      Det är allt annan än snyggt. 

                                             Det är caveman, vattenfall, svalor, örnar och lägereldar.
                                                                  Det är spjut och det är dueller.


Men det är bra träning, man blir svettig och får verkligen upp flåset och efter passet kände jag hur energin verkligen flödade i lemmarna! Så jag körde en 10 minutare på Crosstrainern också=)

                                                                        -Om jag ska göra´t igen?
                                                                        -Självklart!

Nyligen hemkommen och nyduschad sitter jag här med middagen i knät och ska nu redogöra för dagens näringsintag som, varning varning! inte är den bästa...

Frukost1: Banan (intas gåendes på väg till jobbet)
Frukost2: 2 wasa sport, mjukost och skinka
Lunch: Förrätt: Lite ris och rostbiffsgryta som Malin lagat:)
            Huvudrätt: Sallad och gurka med ett kokt ägg och räkor.
Träning: 20 min walk, styrke axlar, rygg och armar, Afropowerpass, 10 min Crosstrainer.
Mellanmål: Gainomax
Middag: Grillad rostbiff, tomat- rödlök- och fetaostsallad.
Kvällsmål: Apelsin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0