Snooze

Dagen inleddes med huvudvärk i numera vanlig ordning...
Tröck (skriver man så?) på snooze tre gånger och fick snabbduscha och snabbspiffa innan jobbet. Jag hade ju tänkt gå in till pappa och få rapport om gårdagens bandymatch då Byn fick storspö av Bäst-Broberg. Men jag får göra´t imorgon istället...

Igår när jag skulle göra kväller så smorde jag in nacken och benen med Aloe Muskelsalva, och tamefään, det känns bättre idag även om jag fortfarande är riktigt stelbent efter mån-tis-onsdagspassen.
Men det är det ju LÄTT värt!
Imorgon ska jag gå på gymmet och bara konditionsträna, inget pass, sen blir det vila lör-sön.



Kommentarer
Nina

så gick det med träning 3 gånger i veckan. Missy!

2010-02-05 @ 12:33:03
Maria

Jamen jag körde ju bara biceps idag, fokus på kondition.

2010-02-05 @ 15:50:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0