Ny gymmusik!

Nu har jag fyllt på mp3:n med new music som är perfekta för gymmet!
Har nyss testat och det funkade utmärkt till dagens pass!

"Russian roulette", "3" och "Sexy Chick" är favoriterna på den här skivan, grymma att köra till=)

Måndag:
Frukost:
Banan, Gainomax
Mellanmål: 2 polarpärlan råg med kalkon och paprika
Lunch: Kycklingsallad med pasta och vinaigrette
Middag: Pepparlax med wasa sportknäcke och romsås
Kvällsmål: Nutrilette bar

Tisdag:
Frukost: 2 wasa sport, pepparlax
Lunch: Lasagne, grönsallad
Mellanmål: Banan, en lakritsstång=)
Middag: Skinkpaj på äggstanning och speltbröd
Kvällsmål: Vaniljfil

Idag:
Frukost:
Gainomax
Lunch: Schnitzel med ris och paprikasås, sallad och litet bröd
Mellanmål: Nutrilette bar
Träning: 30 min walk, styrke med boll: armar, rygg och mage
Middag: Tonfisksallad med pasta och lite dressing
Kvällsmål: Vaniljfil med äpple


Jag måste omvärdera tonfisk... har nog underskattat det... 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0