Naturdiet

Naturdiet har kommit med en ny produkt och jag fick ett smakprov av min jobbkompis idag.
Omdöme: God, smakar choklad och apelsin, men den innehåller något segt också som stör... Undrar vad det är...



Extra c-vitamin och järn... "Kan ersätta en eller flera av dagens måltider" står det på förpackningen. Det tror jag säkert, i mitt fall fick det komplettera kvällsmålet. Att äta bars istället för mat flera gånger om dagen tror jag inte på. Jag kör tallriksmodellen och träning och jag känner mig starkare och piggare än på länge!

Det är konstigt hur mycket energi man kan få av en väl balanserad kost och träning.


Det känns som att jag hinner göra hur mycket som helst på en timme. Underbart=) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0