Muskelpass

Nu har jag vidgat mina vyer, igen=)

"Muskelpass
Träning med fokus på styrka, rörlighet, uthållighet med pulshöjande inslag. Du jobbar både med kroppen som motstånd men även med redskap."

                                       Det har jag varit med på nu, och jäklar va jobbigt och bra det var!
 
                                     Stepbräda, matta och en 5 kg-vikt var redskapen. Gilla gilla gilla!!!



Matlogg:
Frukost: Banan
Mellanmål: Wasa sandwich med chilifärskost
Lunch: Räksallad med bulgur och yoghurtdressing
Mellanmål: Proteindrink och en banan
Träning: 10 min walk, 60 min Muskelpass, 10 min Crosstrainer
Mellanmål: Gainomax jordgubb
Middag: Havregrynsgröt med banan, 2 wasa sport med mjukost, skinka och paprika
Kvällsmål: Apelsin

Analys: Se till att inte ha tomt i kylen när jag kommer hem från träningen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0