Mat- och träningslogg Fredag

Idag började jag dagen som en riktig slöhög!  
Sov ända till klockan 10.58 (notera att det var före 11 iallafall) och då släpade jag mig upp och frukostade tillsammans med datorn och lite jobb. Så här kände jag mig:


Sedan har jag bara slösurfat på svenskbandy.se, fejjan och eleven.se. Hittade lite kul saker på eleven men jag har svävat ut nog med visa-kortet den här månaden... 

På eftermiddan så hoppade jag ur myskläderna och ner i mina nya träningskläder och traskade bort till ACTIVE.

 Det var länge sen jag kände sån här träningsglädje som jag har nu!
Det är helt underbart och jag förstår inte varför jag slöat till så länge som jag gjort. Men det gäller att hålla igång så jag inte bryter mönstret för det är då det blir svårt att komma igång igen. Peppar peppar så har jag hållit mig frisk, utom några dagar med jätteskallebank, men jag har ju inte varit sängliggande direkt.

Idag:
Frukost: 3 wasa sport, mjukost, skinka, gurka och juice
Lunch: Omelett med knaprigt bacon och purjolök
Mellanmål: Banan
Träning: 15 min walk, 60 min Funktionell pump, 15 min Crosstrainer, 20 min walk
Middag: Fullkornspasta, vitlöksmarinerad kycklingfilé, soltorkade tomater och fetaost
Kvällsmål: Nutrilettebar



Kommentarer
Jessica

Precis, jag äter med munnen inte med ögonen:)

2010-02-13 @ 10:36:51
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norralagatan 11

Om allt och ingenting! Inte varje dag, bara när jag har lust.

RSS 2.0